Tuesday 14 February 2017

SET KURUS MEROKET

 

 

SET KURUS MEROKET

CARBOFLEX & DEFLEX


SET KURUS MEROKET dilancarkan pada awal 2017 khas untuk mereka-mereka yang inginkan penurunan berat badan yang lebih berkesan dan efektif. Gabungan mantap Carboflex dan Deflex ternyata menghasilkan result yang cukup memuaskan hati pengguna-pengguna. Penurunan berat badan yang lebih cepat direalisasikan melalui pengambilan kedua-dua produk ini secara seimbang dan mengikut aturan pengambilan yang ditetapkan.

Untuk mereka yang ada masalah usus kotor, sering di serang masalah angin dan muka kusam, itu tandanya usus anda kotor dan berkerak dan ianya faktor utama membantutkan kerberkesanan suppliment yg diambil terutama carboflex.

Bagaimana nak kurus meroket dalam waktu singkat ?
7 hari pertama, sila minum deflex secara konsisten setiap hari utk mengikis dan membuang tempelan kerak2 didinding usus. Apabila usus bersih dan clear, minggu ke 2 baru lah anda sambung minum carboflex. Apabila usus bersih, daya penyerapan Carboflex amatlah tinggi dan sgt2 efektif…
Anda di galakkan utk mengambil deflex secara konsisten setiap 2 hari skali dan carboflex konsisten setiap hari, baru lah result yg anda perolehi amat2 mmuaskan.
Semoga impian anda untuk kurus meroket betul-betul direalisasikan pada tahun baru ini..
Set Kurus Meroket ini bernilai RM 200 SAHAJA.


Bagaimana Cara Untuk Saya Mendapatkan Set Kurus Meroket yang cukup istimewa ini ?
Pembelian set ini ( Carboflex bersama Deflex) lebih menjimatkan jika dibandingkan dengan pembelian Carboflex dan Deflex secara berasingan.
Jika berminat untuk mendapatkannya, sila hubungi Pn.Noor (019-901 1469)

No comments:

Post a Comment